17 november 2012

Ikke alle skulle hatt lappen

I dag har jeg først pakket inn adventsgaver så har jeg fått pakket inn
40 årsgaven til kjæresten. Jeg storkosa meg gjennom hele pakkinga.
Det er nesten så jeg ikke klarer å vente til den o`store dagen...
Jeg er sikkert mer spent jeg enn han :) Flire...

Jeg måtte jo selvsagt ut å finne gavepapir til hærligheten å det er jo totalt kaos
på både butikker og veier. Det er som folk går amokk når det nærmer seg jul.
I tilegg har vi jo fått dette svære kjøpesenteret å folk går mann av huse for å få
seg dit. Det er som ei levende maurtue. Jeg var dermed kjapp....
På vei hjem på hovedveien finner idioten i bilen foran meg ut at han
skal være snill å slippe bilen i ett kryss ut....selv om bilen har vikeplikt. 
Han står dermed på bremsa for sin snillhet slik at jeg som kom i full fart
bak måtte stå på bremsene for å ikke kjøre i ræva på han foran.
Seriøst, greit å være snill men med biler bak på en hovedvei kan du ikke
bare finne på å bråstoppe når du finner det for godt altså....
Satte fløyta og fjærnlysa i han å det føltes riiiimelig godt!!!!

Dette bildet har jeg på veggen hjemme.....

Komisk, snakk om å være redd for å sette seg på bakken.
Ryggsekken er bedre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)