25 mai 2009

Gratulerer til meg selv & konkurranse



(klikk på bildet for å forstørre)

Ja tenk, ett år har gått på blogspot og før det blogget jeg på blogg.no. Det er nesten et under at man klarer holde en slik nettside gående av og til. Bare det å ha noe å skrive om?!? Klart, noen dager der har man lite å skrive om og andre dager så buldrer det over av ideer. Blir spennende å se om det blir et nytt helt år her inne på meg. Jeg har i allefall storkosa meg her sammens med alle dere anonyme og registrerte bloggere. Jeg er oppe i 150.000 lesere noe som er utrolig mye for en liten nordlending som meg:)

Hipp hipp hurra for 1 års dagen her inne. Takker alle dere som er med meg på denne reisen.

Konkurranse
I går kveld bestillte jeg ett par kule rosa støvler hos Liten og stor og jeg spurte dem samtidig om de hadde lyst å sponse en av dere lesere med ett par støvler, noe de sa ja til. Super snillt! Tusen takk til dere:)




Så legg igjen en kommentar i dette innlegget å bli med om kampen om ett par rosa kule støvler. Her kan alle anonyme så vel som registrerte bli med i kampen om disse. Har du en liten pike selv å gi dem til eller du vil bruke de til å gi vekk i gave til noen? Husk også å skriv ned ønsket str mellom 23-34. Støvlene er av yderste kvalitet og er av merket 
Petit By Sofie Schnoor. 

Lykke til alle sammen.


Klem 
Gjertrud

72 kommentarer:

  1. Hei Gjertrud

    Gratulerer med 1-årsdagen for bloggen din, liker den kjempegodt.
    Godt å ha deg "tilbake"...og håper livet smilet til deg igjen...

    Mvh. Hilde B.

    SvarSlett
  2. Tillykke med et-års-dagen herinde :-) Jeg følger jo med dig tit og ofte, bare ikke så god til at få kommenteret ved du...

    Mon jeg kan være med i konkurrencen også, selvom jeg ikke bor i Norge....
    Hvis jeg kan vil jeg krydse mine fingre, og håbe på et par i størrelse 28.

    Klem fra Danark,
    Maria.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 1-års dagen!!! Du har en kjempe-fin blogg!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  4. Grattis med et års dag på blogspot!!
    Så hyggelig at du likte hagen min da....men der er masse jeg vil gjøre...og ikke minst plante!!
    Bl.a. vil jeg ha noen buer i år så noe kan slynge seg oppetter:o)

    ha en fin dag Gertrud:o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mykje med eitt års dagen til deg og din blogg;)
    Eg tykkjer det er kjekt å få lese om dine tankar og om dine finurligheiter...
    Er igrunnen fantastisk å sjå ulike syn på livet i bloggar:)
    Klem frå Elisabeth Ingeborg

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1 års dagen din;o)
    Blogging er utrolig artig,men jeg er nok ikke like flink som deg til å lage innlegg! Dagene flyr og jeg får ikke alltid like god tid til å blogge,men er stadig innom og leser andres og din blogg!

    Hvis jeg er så heldig å vinne de utrolig søte støvlene til min datter,så vil jeg ha str. 23:o)

    Lykke til videre med bloggigen,og ikke minst med jobbjakten!

    Klem fra Bette!
    -xxx-

    SvarSlett
  7. Heia min venn Gjertrud!
    Å hoi,grattis med dagen og året som har gått!! Ja jammen fortjener du ros!!
    Å dei fine bilda du viser da,søt dame i sofan,steike fin lampe i taket;)) og ein nussleg glimt i skapet!! Å du,føler på meg at det er eit av bilda som kjem i bladet snart;))Spennande!!
    Jau takk,eg er no gjerne med på din konkurranse her:) Eg har 3 små søte tante jenter som brukar støvlar,så det er ikkje problem med dei str nei.Dei tre er 1,3 og 6 år! Her i huset er det eg som har minst fot,men litt for stor til at desse passer da;))Å dei andre her har robåter på føtene sine:o)
    Så lykke til vidare Gjertrud,stå på!!Ha ein fin dag!God klem til deg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med bloggbursdag. Ikke rart du har mange på besøk,her er det jo stadig noe nytt og ikke minst inspirasjon å hente. Selv om du skriver at noen dager er det lite å komme med og andre mye, vender jeg stadig innom siden din.
    Konkurranser liker vi, og ikke minst når det er om noe ROSA...
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Jeg har og snart 150000 besøk, og da må det jo bli nok en trekning inne hos meg:) Nyt dagen G!!

    SvarSlett
  9. Hei!

    Gratulerer med 1`års jubileum. Hos deg er det alltid noe flott og lese om og ikke minst har du så mye flott å vise oss. Jeg har selv ei lite jente på 5 så støvlene er midt i blinken :-) Hun bruker str 32 (varierer veldig hvor store/små str er). Lykke til videre i blogglandia,så snakkes vi :-) Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Hei,hei:)
    Grattis med 1.års dagen!!!
    Jeg hiver meg på konkurransen,og håper på et par nyyydelige rosa støvler i str.23;)Ha en strålende fin mandag videre.
    Klem fra Anette H

    SvarSlett
  11. Hei'sann!
    Gratulerer så mye med bloggbursdag!
    Blir gjerne med i konkurransen om de flotte rosa støvlene i str. 26. Ville passet perfekt til min venninnes datter. (Min datter er dessverre alt for stor til disse nå. Og sønnen skal få slippe å gå med rosa... Hehe!)
    Ønsker deg en fortsatt flott mandag og ei suuper uke!
    Klemmer fra Drammen

    SvarSlett
  12. Heisan.
    Først : Gratulerer SÅ mye med 1 års jubileum!! For en flott premie da!! Synd de ikke fantes i voksenstørrelse!! haha..
    ;Men visst har jeg småjenter rundt meg som ville elsket å få et par acv disse!!!
    Hun jeg tenker på bruker str 34.
    God klem til deg,
    håper du har det bra..
    Ps : Flotte bilder fra sykkelturen!

    SvarSlett
  13. Hei Gjertrud. Gratulerer med 1 års dagen. Spennende og følge med deg. Liker veldig godt bloggen din.

    Så gøy med konkurranse da, jeg har en liten prinsesse på snart 5 år som elsker alt som er rosa. Skulle vi være så heldig å vinne er str. 30-31 helt supert. Ønsker deg lykke til med ett nytt bloggår.

    Klem fra Kirsti, Bergen

    SvarSlett
  14. Hei Gjertrud. Gratulerer med 1 års dagen. Spennende og følge med deg. Liker veldig godt bloggen din.

    Så gøy med konkurranse da, jeg har en liten prinsesse på snart 5 år som elsker alt som er rosa. Skulle vi være så heldig å vinne er str. 30-31 helt supert. Ønsker deg lykke til med ett nytt bloggår.

    Klem fra Kirsti, Bergen

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 1 år som blogger.
    Følger daglig med på bloggen din og om hva som skjer i livet ditt.
    Hvis jeg skulle være så heldig å bli trukket ut, ønsker jeg str 24
    Ha en flott dag.
    Her i sør er det deilig og varmt
    Hilsen nanna i sør

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse med 1 års dagen!! Jeg har følget deg en god stund, og bloggen din er en stor favoritt!! Det er måten du skriver på, historiene du forteller og de mange smilene jeg sitter igjen med etter jeg har lest innleggene som gjør at jeg verdsetter bloggen din så høyt Gjertrud!!

    Selfølgelig vil jeg bli med på konkuranse også! Har jo et lita ei som skal begynne i barnehage til høsten.. Og støvler er jo et must der! :D
    Om jeg skulle være så heldig å vinne, så tror jeg str 24 hadde vært supert :):)

    Tusen takk for at du bestemte deg for å begynne å blogge!! Du er min inspirasjon :D
    Ønsker deg en flott dag videre !!
    klemz :o)

    SvarSlett
  17. GRATULERER med jubileum...!!! :D

    Hvis jeg skulle være så heldig så tar jeg de utrolig søte støvlene i str 23... ;) Krysser fingrene...!!!

    Ha en fiiiiiin uke...!!!

    *--- Klem ---*

    SvarSlett
  18. Hei! Gratulerer med 1-års dagen!
    Følger jevnlig bloggen din,masse fin inspirasjon å hente her! Håper jeg får fortsette å lese her hos deg! :)

    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne disse nydelige støvlene til jenten min som har 8-års bursdag den 2.juni, så hadde str 33 passet bra! :) Ha en fortsatt super uke!
    Hilsen Hildegunn på Møre.

    SvarSlett
  19. Gratulerer med jubileum!
    Om jeg er heldig å vinne, vil jeg gjerne ha str 28 til min datter:)

    En en flott dag!

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye med ett år, 150 000 lesere imponerende, det gjør det jo ekstra morosmt og blogge da og gir inspirasjon til å blogge videre. Håper du henger med ett år til da.
    Vil gjerne være med i konkurransen jeg, str 34 til min lille snuppe, det hadde vært stas tenker jeg :)

    SvarSlett
  21. Heisann. Knallfine støvler, hadde passa perfekt til min lille prinsesse som i likhet med mange andre ønsker seg alt i rosa. Også støvler. (mamman ønsker foresten seg også rosa støvler, he he. Jeg oppdaget bloggen din for en tid tilbake siden, og leser den nå hver dag, avhengoghetskapende. Har også lest meg helt tilbake fra da du startet denne, samt hele den forige bloggen din. Jeg mente jeg hadde deg fra en plass, og etter mye grubling fant jeg ut at jeg for snart to år siden kjøpte ikea stoler fra deg via Finn. Kan det stemme? Hvite ekeskog. De er jeg foresten enda knallfornøyd med, og de pryder stua vår. :) Takk for at du lager en sånn fin og innspirerende blogg. Og skulle lilleprinsessa hjemme være så heldig å få seg nye støvler trur jeg str 26 blir rett til henne dersom de er normal på størrelse.

    SvarSlett
  22. Gratulerer med jubileumet.Du er blitt manges favoritt i løpet av året, og har gitt meg mange fine stunder, sammen med noen bekymrede og engasjerte runder. Takk for at jeg får følge med.
    Prinsessa vår bruker str.29 hvis vi skulle være så heldige å vinne premien. Gleder meg til å følge deg det neste året.

    SvarSlett
  23. Gratulerer med ettårs-dagen! Så gøyal premie! Jeg vil gjerne være med i trekningen. Størrelse 28. :) Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye kjære tromsøværing! Jeg leser alle dine tastetrykk, vet du. Stå på.

    Hvis jeg mot alle odds skulle vinne støvler, så ønsker jeg dem i str 27.

    Ha en fortsatt fin dag. Jeg skal bake kake imorgen, kaster du deg i bakinga du også? Det hadde vært gøy! Må jo feire jubileet ditt.

    Klem fra surrehuet i Tromsdalen

    SvarSlett
  25. Hurra for 1 års blogg hos blogspot.no

    Husker jeg fant deg i fjor og vi fikk så god kontakt umiddelbart, og
    takk for mange tips / hjelp i oppstarten av min blogg :)

    Åh, så nydelige støvler
    min lille Sofie er jo nesten
    selvskrevne slike i forhold til
    navnet mener jeg! Skal inn å ta en titt på nettsiden :)

    Om vi skulle være så heldige å bli trukket ut så ønsker vi str. 30

    Ha en strålende ettermiddag,
    nå skal jeg ut i solen i hagen i gjen, måtte bare innom å sjekke bloggen - løper ut igjen nå asap i bikini faktisk :) Herlige mandag som er så knall varm og fin :)

    Klem

    SvarSlett
  26. Hei Gjertrud!

    Grattis så mye med 1 årsdagen:0) Og vet du, jeg løpte og kjøpte den seilbåten på Kid jeg og den ser fantastisk ut i vinduskarmen min:0) Sitter og drømmer meg bort til fløyelsmyke sommernetter og seilbåtferie i middelhavet;0) Håper du også drømmer!

    -Sandra-

    SvarSlett
  27. Gratulere så mye med blogg og mange lesere.
    Vinner jeg ønskerjeg ett par i 34.

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  28. Hallaien Gjertrud :-)
    GRATULERER så mye med denne stooore dagen din :-)
    Håper dagen har vært super duper ut fra forventningene.... ;-)
    Og konkurranse og greier!!!!!!! :-)
    Jeg er med...tror lille snuppa mi hadde kledd disse flotte støvlene...hun elsker flotte klær og sko!!!!!
    KLEM

    SvarSlett
  29. Flott blogg, bor langt unna Norge, men er allikevel innom bloggen din hver dag!!
    Nydelige støvler, denne trekningen vil jeg være med på!
    Blir jeg trukket ut, ønsker jeg str 32.

    Ha en flott dag i Vakre Tromsø!
    Hilsen fra 47g i sanddynene..

    Jean

    SvarSlett
  30. Gratulerer!
    jeg er gjerne med! Nydelig premie!
    Om jeg skulle være den heldige ville jeg hatt str. 34.

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  31. Gratulerer!
    jeg er gjerne med! Nydelig premie!
    Om jeg skulle være den heldige ville jeg hatt str. 34.

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  32. Gratulerer!
    jeg er gjerne med! Nydelig premie!
    Om jeg skulle være den heldige ville jeg hatt str. 34.

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  33. Gratulere med 1års blogg:) kjorten kjøpte jeg på nettstedet shopstyle.com merket er victoria`s secret,, Kjempe mye fint der og fine priser:) Støvlene blir jeg gjerne med på!! Skulle vi være så heldige så er de ønsket istr 31:) Klem fra meg til deg....

    SvarSlett
  34. Vil gjerne være med i konkurransen!!

    Grattis med 1 års dagen, er stor fan av bloggen din, leser hver dag!!

    visst jeg er så heldig å vinne konkurransen må støvlene være str 32 :-)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  35. Gratulerer så masse Gjertrud, håper du tar et år til på Blogspot ;-}
    Stilige støvler. Jeg har ingen liten frøken som kan passe slike støvler lenger, men finner nok sikkert en eller annen å kunne gi de bort til om jeg skulle vinne.Størrelse er jeg ikke sikker på...

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye med 1 års dagen :)
    Leser bloggen din via bloglines, så er innom hver gang du oppdaterer :) Liker den kjempegodt!

    mvh Tone

    PS! skulle jeg være heldig - str 34 :)

    SvarSlett
  37. tjoho detta vil jeg vær med på;)Gratulerer med 1 årsdagen, håper det blir mange år til!!!
    klem

    SvarSlett
  38. hei :) ja noen feirer jubileum og andre prøver seg på sine første dager med blogg :) en spennende ny verden dette :) masse inspirasjon og glede over lese bloggene her. din er utrolig bra på alle måter !
    jeg regner ikke med sånn vinnerflaks, men får meg ikke til la være nevne str.34 likevel ;)

    SvarSlett
  39. Gratulerer med ett årsdagen!
    Jeg syns bloggen din er så spennende, og digger å følge med på deg og dine skriblerier.
    Håper dette året bringer masse glede og solskinn på deg og din datter.
    Nydelige støvler, de kan jeg godt tenke meg til min treogethalvtåring som bruker str 27
    Hilsen tresko som ikke har blogg :)

    SvarSlett
  40. Gratulerer så mye, og jeg kommer garantert til å følge deg videre. Du er et fast innslag når jeg setter meg ned foran pc etter barna er i seng. Jeg er den anonyme jenta fra Kristiansund som av og til legger igjen en kommentar hos deg.

    Jeg burde kanskje delt mer av meg selv, siden du gir så mye av deg selv. Akkurat nå har jeg ikke tid til å sette meg ned med en blogg fra mitt liv er på kysten, men kanskje når barna vokser til og man får litt mer alenetid?

    Tusen takk i alle fall, for utrolig mange fine innlegg. Alt fra interiør til de dypere innslag. Man vet aldri hva som kommer fra deg, jeg tror det er derfor jeg liker bloggen din så godt og ikke går lei av den. Lykke til i det nye blogg-året.

    Klem fra Kristiansund.

    SvarSlett
  41. Gratulerer masse med 1 år ♥ du har en utrolig interessant blogg med hummer og kanari innhold som er utrolig å følge...
    Selvfølgelig vil jeg være med å konkurrere om noe så lekkert ♥
    StoreEngelen bruker 30 i sko..

    SvarSlett
  42. Hei!: )

    Gratulerer så mye jubileumet, jeg tror aldri man går tom for nye tanker og ting å skrive om.. Når jeg var liten, tenkte jeg mye på at det var så rart at mamma og pappa fortsatt hadde noe å prate om, de hadde jo vært gift i "100 år".. ; )

    Jeg blir selvfølgelig med i konkurransen din, niesen min bruker vel 29 i skostr...

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  43. Gratulerer så mye med 1-års dagen som blogger!
    Du har en utrolig fin og inspirerende blogg!

    Keep up the good work:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  44. HeiHei

    Gratulerer med 1-års dagen som blogger!!

    Jeg vil gjerne være med i konkurransen og om jeg skulle være så heldig å få vinne, vil jeg gjerne ha støvlene i str. 23.

    Klem

    SvarSlett
  45. å so søte rosa prinsesse sko :) er gjerne med i konkurransen :)

    gratulere med 1 år og mange lesara :o)

    konkurranse hos meg og om du vil delta :)

    ....viss eg vinn vil eg ha skoa i str 28 :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  46. Gratulerer med 1 år på Blogspot!!
    Elsker konkurranser (";) Er med jeg og linker til deg;)
    Konkurranse hos meg også, men ikke så stort jubileum som deg ;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  47. Gratulerer så mye med 1 års dagen til bloggen din! Det er utrolig koselig å følge deg og dine hverdager, alt det fine du legger ut her. Ser frem til videre år :D

    Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg støvlene i str 29.

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  48. Supersøt blogg!!!!!Artig og personlig! Flott bilder også! Jeg er heeelt fersk som blogger, men syns det er kjempegøy!

    kem camilla

    SvarSlett
  49. Heisann
    Gratulerer med jubileum. Kjempe flott blogg, har vært innom en del ganger;O)

    Selv har jeg 1 måneds jubileum med konkurranser- du er hjertelig velkommen;O)

    merker det at, noen dager er skrivekrampe og andre sitter tastene fast.

    linker til konkurransen jeg
    ha en god dag

    klem

    SvarSlett
  50. Gratulerer så mye med 1 års dagen for bloggen din, kjempe flott...
    Jeg er ofte innom deg og helst flere ganger i uka for;)
    Kjempe fin blogg!!!

    SvarSlett
  51. OBS!!!Og skulle jeg være så heldig å vinne støvlene ønsker jeg de i str 29 til min nydelige datter;)

    SvarSlett
  52. Hei favoritt-blogger`n min!
    Du har en superduper blogg, som er kjempegøy å følge. Er innom deg ofte.

    Hiver meg med i konkurransen - kunne veldig gjerne tenkt meg et par til datra mi i str. 26.

    Hilsen Kristin N.

    SvarSlett
  53. Gratulerer!Så søte,skulle eg vinne skal dei gis vekk.Kan vere snill tante eg da.For eg har bare gutter i mitt hus.Ønsket størelse får du vite viss eg skulle ha vinnerlykke.Klem.

    SvarSlett
  54. Gratulere så aller hjerteligst med ettårs dagen! Og, det er så koselig å følge med deg og dine sysler.
    Hilsen Stella
    ps! Ønsker meg støvler i strl. 24

    SvarSlett
  55. Hei, gratulerer med 1 år som blogger :-) Følger med på bloggen din hver dag! Ønsker støvler i 23 om jeg vinner. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  56. Gratuelerer! Jeg vil være med på trekningen, vettu, og følger med deg og bloggen din! Ha en fin dag!
    (Strl 31 til snuppa mi...)

    SvarSlett
  57. Gratulera så masse med 1 år på blogg.no!!

    Utrulig kjekk blogg og ei flott dame med godt humør og mange gode historia :-) Keep on!!

    SvarSlett
  58. Heia! Grattis så mye med bloggjubileet!! Støvlene du har bestilt er superskjønne, og jeg blir gjerne med i konkurransen om et par i str 25 til minstemor:-) Krysser fingre og tær;-) Klem B:-)

    SvarSlett
  59. Stort Grattis till 1-års-dagen, jag vill gärna vara med ocn vinna dessa fina STÖVLAR.
    Hälsningar Kathrine

    SvarSlett
  60. Gratulerer med 1-årsjubileum :)
    Og jeg vil gjerne være med å få sjansen på de støvlene der.... og jeg vet akkurat hvem som skulle fått dem :)

    SvarSlett
  61. Wow, så flotte støvler, jeg vil gjerne være med i konkurransen om disse :-)

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 1års dagen, jeg vil gjærne være med i tekningen om et par i str 30 til jenta vår.

    Ha en flott pinsehelg.

    SvarSlett
  63. Rekk æ det???

    Æ kaste mæ inn i jakten, og ønske str 30!!

    SvarSlett
  64. hei, så gøy at jeg akkurat rakk innom for å bli med på konkurransen din. Er på jakt etter sånne støvler. Ønsker i utgangspunktet like til meg og snuppa, men om vi er så heldige å vinner disse er jeg halvveis *hurra* :D

    Vil også takke for at du vil dele bloggen din med oss og gratulere deg med 1års dagen :)

    SvarSlett
  65. glemte å skrive str, som er 23 om vi er så heldige å vinne :D

    SvarSlett
  66. Æsj... 20 min for sein til å vinne :o( Men uansett... Gratulerer med dagen for bloggen din ;o) Den er flott!!!

    SvarSlett
  67. Gratulerer! Liker bloggen.Konkurrerer gjerne om et par rosa støvler(str 34)! Toril A. (Magnar@aspaker.no)

    SvarSlett
  68. Stort Grattis till 1-års-dagen, jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina STÖVLAR. Har jag tur så önskar jag dem i stl. 27. Jag länkar. http://angsgard.blogspot.com
    Märta

    SvarSlett
  69. Hei, Gratulerer! Disse kule støvlene passer perfekt hos meg! Jeg bruker str 38. Jeg legger meg som følger hos deg og du er også i min bloggliste. God pinse fra Siv

    SvarSlett
  70. Hei! Gratulerer med jubileet! Jeg er forholdsvis ny i bloggeverden, men har hatt en pangstart - har konkurranse jeg også! Blir gjerne med å konkurrerer om de søte støvlene i str. 26 - om jeg skulle være så heldig å vinne! Ha en fin dag! klem fra Gro

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)